Tuesday, September 02, 2008

TRENGER MEIR SØVN!
(i lunsjen) Som sagt trenger eg meir søvn! I dag hadde me om mikrofinans og eg hadde gleda meg til desse timane, men seff er eg så trøyt at eg held på å søvne. Er ikkje det typisk! I går var eg ordensperson og måtte rundt å slå av lys og låse dører så slikt. Det dumme var at det var ganske rotete. Heldigvis eg fekk eg ein hjelpande hand frå Arnhild, og det satte eg stor pris på. Til nå har me hatt 4 timer om Mikrofinans. Nå snart skal me ha 2 timer til med mikrofinans før skuledagen er over.
(19.59) Ja, no kjem me nesten rett frå Jonas B;) Konge pizza, men guri for eit vær me måtte trosse. Eg, Ruth og Grethe Siren gjekk ned i forveien. Når me gjekk ut regna det sånn greitt nok, men så økte regnet berre meir og meir og innan me var framme var me så gjennomvåte at det skulle ikkje vært mulig. Jaja, me fekk nå bytte litt kler og vandra litt rundt nede i sentrum. Ca. klokka 6 møtte me Liv Astrid og Sirgun på Jonas B. Var kjempe kjekt.
Dagen i dag har vert fin. Litt vel stygt vær, men det får heller gå.
JEPP, Jepp, da va alt for i dag.
Over og ut!



No comments: