Thursday, September 11, 2008

NY DAG NYE MULIGHETER!
Ja, atter ein ny dag på Hald. Må verkeleg unskylde at eg ikkje skriver så altfor ofte, men sånn er det. Denne veka har vert ganske roligt. Undervising, prating, film osv...
Mandag og tirsdag hadde me om nådegaver. Det var ganske spesielt. Lærte mykje om meg sjølv, men samtidig vart det litt mykje for meg. Kanskje det er fordi eg tross alt berre er 19 år ikkje har funnet ut av alt enno, eller kanskje det er berre slik eg her. Eg fann vertfall ut at mine nådegaver kan være hjelpetjeneste, gjestfrihet, tro og lederskap. Kanskje det passer, ikkje veit eg.
I går var eg, Liv Astrid og Sirgun å Lindenesnes fyr. Viss du gjenger inn på Sigrun sin blogg vil du finne fine bilder. (eller kanskje ikkje så fine, men... You know;)) Det var veldig kjekt. Kanskje eg ikkje har skjønt humøren til Sirgun og Liv Astrid(dere vet ka eg snakke om), men eg syntest a me hadde ein fin tur.
I dag går turen til Haugesund for å besøke min kjære vennine Katrine. OOOOOooooooOo so eg gleder meg. Har ikkje sett ho på nesten 3 måneder. Vert ikkje mykje søvn i natt nei. heheh stakkar Katrine som skal på skulen på Fredag. På fredag går turen til Bergen for å besøke Kim, lørdagen reiser ein heimom ein tur. Og til slutt går turen til Oslo natt til mandag, der me skal møte mandags morgon.
Vel, ein siste tin for denne gang. Eg skal prøve å skrive ein del på engelsk slik at mine internasjonale venner kan sjå ka eg drive med. Men trur eg venter til eg reiser ut.... min engelsk er ikkje akkurat den beste. hehe jeppjepp
See yeah
NB! Veldig glad i kommentarer!

No comments: