Wednesday, March 11, 2009

Hei

Er ikkje saa flink tilaa skrive paa denne bloggen fortida. Maa unnskylde det. Er akkurat no i Kampala, men skal om ikkje saa lenge reise vidare til Mbale. Her er alt fint. Me har kost oss her i Kampala. Ein veldig kosli by. Me har vert ein del med Ole johan og Nils jakob, som har vert saa snille aa vist oss rundt og brukt ein del tid me oss. Me har ogsaa mott paa Anders og Fredrik to ganger. Herlegt a motte folk igjen og hoyre korleis dei har hatt det.
Eg har desverre ikkje meir aa skrive akkurat no, men dere skal vete eg savne daake og gleder meg til aa sjaa dere igjen i april!

snakkas

3 comments:

Anonymous said...

Hei Christine!!!!
Koselig og snakke med deg i telefonen. Tenkte bare jeg skulle si god tur til Mbale. Så ser vi fram til og få deg hjem igjen snart.) Husk og ta med deg Mango når du kommer til Norge, morfar ser sånn frem til " å treffe an")
Igår hadde vi en fantastisk flott vårdag, men idag er det snø og vinter igjen... Bare nyt du varmen og ferien litt til, du skal snart få det kjøligere.
Stor klem tante Bjørg

Anonymous said...

Hallo igjen Christine!
Berre 25 dagar, så er du her! Men ikkje høyr på Bjørg: Eg ventar IKKJE verken på Mango eller Mongo!! Eg ventar på deg!
I går feira me 71års-dagen til mormora di. Me hadde det koseleg her på Farmotunet: Bjørg, Rune, Anne Grethe, Oskar, Samuel, Filip,
Aslaug (Moses), Kari, Linda, Bjørg og Svein Sårheim, mormor og eg.
Ha det godt! Morfar.

Anonymous said...

Ååh, du opplever så masse! =D
Gleder meg te å få deg hjem igjen da^^ vi kan ha kenyansk aften? =D eller kanskje helnorsk, det får du få velge ;P
*Knuseklem fra din silly ;) :* Glad i deg <3