Saturday, December 20, 2008

Hei igjen!

Saa sit eg her i Mombasa aa held paa aa renne vekk her i varmen. Kan ikkje akkurat seie at eg har serleg julestemning. Me hoyre paa julemusikk, spise julekaker... men det er liksom litt kresj med varmen og omgivelsane.
Maa erleg innromme at eg savne daake der heim speiselt i feire som jula, men eg tenkjer berre paa korleis me skal ta det att neste aar. Det skal bli greier.
Ja, som sagt er eg naa i Mombasa ved kysten av Kenya. I heile gaar og i natt har eg vert paa reisefort gjennom heile Kenya. Fra ost til vest og det var litt av ein reise. Forste bussen var herleg med kjempe gode seter og greier. Me fekk sjaa meir natur og landskap og det var rett og slett nydeleg. Eg fekk sett Kisumu, som er den storste byen i vest og ligg ikkje saa langt fraa Kakamega der eg skal bu etter nyttaar. Bussen som me tok fra Nairobi var ca 3 timer forsinka, men det gjorde sers lite fordi det betydde at me var framme i eit litt betre tidspunkt enn 5 i Mombasa. Vel, framme fekk me hjelp til aa finne Hostelet vaart, og naa var det paa tide aa sjekke ut byen. Eg maa erleg innromme at eg gleder meg til det vert litt kjoligare....Jaja, skal ikkje klage.
Det vert mykje bjatt, men det faar naa saa vere. Hadde eigentleg ikkje tenkt aa skrive, men saa havna eg no her. Haaper paa aa legge ut litt fleire bilder snart naa som eg endeleg er i gang, men jammen tek det tid... Jaja
Saa faar eg avslutte med at eg er glad i alle dykk der i nord ogsaa preikast me.
PS. Haaper dere koser dere i "varmen"!

5 comments:

Anonymous said...

hei vennen!Godt at du er vel framme.Det var jammen en lang busstur!Nå må du ikke få heteslag der nede!Her er det ingen fare for det,selv om det er ganske mildt.Ikkenoe snø i sikte!Vi savner deg veldig! det blir rart å feire jul uten deg.Men jammen er du heldig som får oppleve så mye!Moro å se bildene dine!Gleder oss til flere!Skal ringe deg snart. Kjempe gla i deg,Stinemor!Klem fra mamma

Anonymous said...

hei på deg Christine!!!
kjempemoro å høre fra deg igjen.lenge siden sist.fint å høre at du trives,men det hadde jeg faktisk regnet med....vi har det bare bra her på Sørlandet,sjøl om vi ikke har det så varmt som du.Vi reiser til Ese på lille julaften.Blir moro det,men æ skulle ønske at du var der,men æveit at du har det kjempekult der du er.Vil bare opplyse om at Liverpool fortsatt ligger på topp.
Ha en kjempe fin jul i Mombasa!!!!
gid.
HILSEN onkel Rune.ps.skal hilse fra Bjørg.

Anonymous said...

Hei Christine!
Må sei god jul til deg veit du.
nå er julaftan her og Steinar med fam. er på plass. MAGNOR og. vi er allerede begynt med sein frokost og kjem nok til å fortsetta med det framover.
Du er jammen heldig som får feire jul i Afrika, det skulle eg likt å vere med på. då skulle vi ha slakta ei geit og koka den godt før vi sette oss til å ete med berre fingrane. Ja -ja det skulle vore fest det!
kjempefint å sjå bildene dine, vi føler vi er med på litt av reisa di når vi ser bildene.
så ønske vi deg alt godt desse jule dagane.
Skal helse frå farmor.

Helsing Farfar

Anonymous said...

Hei, Christine!
Bodil her. Du var fadderen min då eg begynte på Framnes eit år etter deg, viss du skulle ha problemer med å plassere meg!;)
No har eg brukt eit par tima på å lest gjennom bloggen din, tru det eller ei!:P Og eg får berre meir og meir lyst til å gå på Hald sjølv, til neste år, etter å ha lest på heimesida til hald, div. bloggar, snakka med folk som har gått der, kjenner folk som har det, osv.. Det er liksom eit hav av alternativer, så korleis eg skal klare å velge det optimale friåret? Både positivt og negativt med alle valgmuligheter!
Kjekt å lesa på bloggen din! No fekk eg eit inntrykk av korleis iallfall èin hald"student" har opplevd det første halvåret og opplegget. ;) Du skrive mykje spennande, og kulturar er veldig interessant i seg sjølv. Reising og varmt klima er dessutan helmaks!

Anonymous said...

Litt til..:P
Om eg går focus eller actNow, virker liksom ikkje så vesentlig lenger. Eg trudde at Focus hadde mykje meir fokus på evangelisering. Og eg ser ikkje på meg sjølv for ein som held andakt titt og ofte. men det verkar ikkje som om det er det din kvardag inneheld..
eg er sjølv litt "engsteleg", lite imponert over engelsken min. Men eg må innrømma at eg blir inspirert av deg, og du seier sjølv at du ikkje er/var heilt stødig i begynnelsen, men berre sjå på deg. Vedder på at du klarar deg utan problemar, det gjev meg håp!:P :D
Kos deg mykje vidare! God romjul og ønske deg eit fantastisk nytt år!
God Bless..
Klem frå Bodil!:)